Capcom تأیید کرد که جزئیات جدید بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در ماه می ارائه می شود

Capcom تأیید کرد که جزئیات جدید بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در ماه می ارائه می شود

 Capcom با به‌روزرسانی‌هایی در مورد اتفاقات مورد انتظار Sunbreak، گسترش Monster Hunter Rise، بسیار سخاوتمند عمل کرده است. ناشر ماه گذشته یک ارائه 20 دقیقه ای برای این بازی برگزار کرد و اکنون رویداد بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak برای افشای اخبار نیز در ماه می تایید شده است.

 

همانطور که توسط دسته رسمی توییتر Monster Hunter ارسال شده است،  Capcom تأیید کرد که اخباری برای Monster Hunter Rise: Sunbreak  در ماه می 2022 منتشر خواهد شد. البته، جزئیات دیگر در مورد این موضوع در حال حاضر ناچیز است اما با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه، ما انتظار داریم یک بخش سالم از گیم پلی را ببینیم که تمام محتوای جدید ارائه شده را نشان می دهد.

 

بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در 30 ژوئن عرضه خواهد شد و پیش‌سفارش‌های آن اکنون در دسترس است. به تازگی، دو قطعه گیم پلی کوتاه جدید، اطلاعات جدیدی در مورد Lunagargon و Master Rank Equipment فاش کرده اند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Capcom تأیید کرد که جزئیات جدید بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در ماه می ارائه می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b2a3

خبرنامه بازی ها

گالری